Subject: „Tartu maakond, Elva vald, Hellenurme küla, Mõisanurme küla, Ridaküla, Uderna küla ja Lossimäe küla piirkonna valguskaabli sidelahendus – EST-MIIL-147“, töö nr 10769K2
From: Lõhmus, Janek <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 4 Feb 2025 11:40:11 +0200

Tere

Saadan järgneva projektilahenduse ülevaatamiseks ja kooskõlastamiseks.

„Tartu maakond, Elva vald, Hellenurme küla, Mõisanurme küla, Ridaküla,
Uderna küla ja Lossimäe küla piirkonna valguskaabli sidelahendus –
EST-MIIL-147“, töö nr 10769K2

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

Energeetikaehituse divisjon

Projekteerimisosakond

Janek Lõhmus

Vanemprojekteerija

Kassisilma 8, Räni alevik, Kambja vald, Tartumaa 61708

Mob +372 53 477 135

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

http:// <http://www.leonhard-weiss.ee/> www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.